bellybutton

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Isabella Enarsson - 12 mars 2010 00:51


åh, nu ligger jag här igen.. helt utslagen efter en ( något ) kämpig vecka , jag antar att begravningen tog mycket på mina krafter, såsom tårarna strömmade ut ur mig. helt galet. jag trodde faktiskt inte jag skulle fälla en tår, jag har inte gråtit så mycket på länge! och samtidigt som det var smärtsamt så var det skönt att få ut dem. tack gode gud att det finns näsdukar säger jag bara!


ikväll har jag umgåtts med emmelie och izza en stund, vi har cpat gärnet. (som man kan se på bilden ovanför?)  Sen begav jag mig hemåt för jag var så hungrig så att jag trodde att magen skulle krampa sönder! efter jag tillfredställt min lilla mage så promenixade smärtan över till huvudet. tur att min mor är en gudinna på massage. annars hade jag nog haft migrän nu? (ungefär)


jag vill också nämna att jag är väldigt puss-sugen på en viss filur just nu.

det blir lätt så när man lyssnar på joshua radin. det kommer liksom naturligt.

men det blir nog inte nåt pussande med denna man på ett tag dock. "suck"!


mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

nu ska jag nog lägga mej, men tekniskt sett ligger jag redan ner

men jag behöver förmodligen lite sömn, eftersom jag ska upp

relativt tidigt imorgonbitti.  natt

Ovido - Quiz & Flashcards