bellybutton

Alla inlägg under juni 2010

Av Isabella Enarsson - 23 juni 2010 14:53

& solen skiner, det är så himla härligt, vad som inte är så härligt är att jag inte fick någon sömn förren runt fyra tiden inatt. Ganska jobbigt. Men, vad tjänar jag på att gnälla. Solen skiner och fåglarna kvittrar och allt det där. Så jag antar att det är hög tid att bege sig ut i det gröna, kanske ta en cykeltur till Sölvesborg centrum och kolla in utbudet av klänningar. Ikväll blir det en filmkväll med Elin och Matilda. Ska bli väldans mysigt att umgås med de två donnorna lite, det var inte igår precis.


Dessutom saknar jag min Philip . 

 jag är liksom så pass

sockervaddsfjärilarimagenkär,

och det är underbart!


  

Av Isabella Enarsson - 15 juni 2010 15:35

Känner mig stressad inför midsommarafton, även om det är ett tag till, vet inte vilken klänning jag ska välja, här är två alternativ, som jag just nu väger emellan! Skulle vilja ha någon annans åsikt!


alternativ 1

skitgullig maxiklänning från asos.com

  


alternativ 2

en till skitgullig maxiklänning från asos.com

  

Av Isabella Enarsson - 12 juni 2010 13:07

                  


ps! kolla in denna skönhetens blogg.

  http://www.coccoess.devote.se

Ovido - Quiz & Flashcards