bellybutton

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

vår vår vår

Av Isabella Enarsson - 11 maj 2010 15:36

    Min älskade parfym, som jag avgudar?  Flaskan är det snyggaste jag sett, i parfym väg, och doften är ... såå isabella enarsson!   totalälskar mina rosa blommor i fönstret, som håller på att blomma för fullt. 

   jag tror bestämt att rosa och grönt är mina favorit färger. punkt slut.




" Took a bite out of a mountain range,
Thought my teeth would break the mountain did.
Lets go, I want to go all the way to the horizon.


I took a drink out of the ocean and,
I'm treading water there before I drown.
Lets dive, I want to dive to the bottom of the ocean.
I took a ride, I took a ride, I wouldn't go there without you.
Lets take a ride, we'll take a ride. I wouldn't leave here without you.


I am a mountain, I am the sea, you can't take that away from me.
I am a mountain, I am the sea, you can't take that away from me.


'Cause you tear us apart, with all the things you don't like.
You can't understand that I won't leave 'til we're finished here,

and then you'll find out where it all went wrong.


I wrote a note to the jungle and

it wrote me back that I was never crowned king of the jungle,

so there's and end to my horizon.
I took a ride, I took a ride. I wouldn't go there without you.
Lets take a ride, we'll take a ride. I wouldn't leave here without you.


I am a mountain, I am the sea, you can't take that away from me.
I am a mountain, I am the sea.


'Cause you tear us apart, with all the things you don't like.
You can't understand that I won't leave 'til we're finished here,

and then you'll find out where it all went wrong."

underbar musik som spelas i min söta laptop just nu, och jag, jag ligger och tänker på philip mestadels, har precis slutfört en storstädning av rummet och känner mig allmänt effektiv. Jag funderar nu på vad jag ska göra resten av denna soliga dag, och jag tror det blir en cykelfärd med lite fotograferande faktiskt. känner att min kreavitet börjar gro inuti mig nu när våren verkligen är här, åtminstone för en dag iallafall. Kollade aldrig klart på Coco Chanel igår, så jag antar att jag får göra det idag. men just nu vill jag bara ut i det fina vädret. 

så  jag säger helt enkelt hejdå , och det kommer kanske upp lite söta bilder sen, från min eventuella fotorunda. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Enarsson - 29 juni 2011 00:55


Ligger här, medveten om att det vore bäst att fälla ihop laptopen och somna för en stund...   Men jag kände för att skriva av mig lite... men bara lite..        jag saknar philip, men det gör jag alltid.  jag har haft en trevlig kvä...

Av Isabella Enarsson - 13 juni 2011 23:37

  if you dont want me to destroy you take a leaf out of my book turn it 'round and have a look   vet du att jag älskar att rulla runt i din säng, att känna doften av dig på din kudde vet du att du är söt när du sover, att jag kallar dig min...

Av Isabella Enarsson - 7 juli 2010 20:31


  My Art is the hide-and-seek        Between my soul's illumining smiles      And my heart's streaming tears. My Art is the hide-and-seek between my soul's illumining smiles     and my heart's streaming tears.       ...

Av Isabella Enarsson - 4 juli 2010 14:18

& idag är jag mest trött och gnällig, och totalvägrade att följa med till åhus med pojkvännen! kände att jag ville slappa här hemma och sen överösa honom med kärlek och tända ljus när han kommer hem.     ...

Av Isabella Enarsson - 1 juli 2010 23:11


  There is an inner beauty about a woman who believes in herself, who knows she is capable of anything that she puts her mind to. There is a beauty in the strength and determination of a woman who follows her own path, who isn't thrown off by...

Ovido - Quiz & Flashcards