bellybutton

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Isabella Enarsson - 29 juni 2011 00:55

Ligger här, medveten om att det vore bäst att fälla ihop laptopen och somna för en stund...


Men jag kände för att skriva av mig lite...

men bara lite.. 


 


jag saknar philip, men det gör jag alltid. 

jag har haft en trevlig kväll med mina snygga tjejer. 

jag befinner mig nu ett kapitel längre fram i min bok. 

jag har fått påökt av fräknar denna dag. 


och damn...

nu tog det slut på inspirationen. 


på lördag åker jag till göteborg och övernattar på lyxhotell med gänget, liseberg, utgång och shopping står på menyn. Ser fram emot denna weekend med tjejerna. 


nu ska jag typ sova

men kanske läsa lite först.. 

jag är ju trots allt en bokmal..


godnatt lovers!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards